Stockholm, day 6 & 7;
nästsista dagen i Stockholm tog jag en kaffe med fina fina, trevliga och grymma Stephany. hennes blogg har varit en av mina absoluta favoriter i några år nu och hon har varit så galet inspirerande för mig. och wow vad kul det var att ses! älskar när en klickar dödssnabbt med nya människor. vi plöjde igenom allt från fotografi till kärlek liksom. längtar tills vi ses igen!

träffade den dära fina igen. vi behövde ses mer kände vi och lägligt nog bestämde vi samma dag som hennes första på nya jobbet. firades med öl och fantastisk mat på Chutney. tips!


sedan åkte jag hem till Rebecca och åt lakrits i hennes säng framför lite TV och film.



på tisdagen åkte jag och min packning till Café Blå Lotus och jag fikade samt redigerade lite bilder medan Anna-Karin var på en intervju ett gäng bord bort.

åt deras grymma gröna ärtsoppa med hummusmacka innan det var dags att åka till centralen.

sedan åkte jag alltså tillbaka till Göteborg.




och jag saknade Stockholm så fort jag satte mig på tåget. trodde aldrig jag skulle säga det faktiskt och inte heller att jag skulle rota mig så mycket och snabbt där. men ja, jag fick en helt annan och ny behövlig luft där borta. jag behöver nog en liten paus från västkusten trots allt. jag tror jag behöver skriva ett eget inlägg om det. men Stockholm, vi ses snart igen!
 




day 6 and 7 in Stockholm. I miss that town so much already.