Easter Eve;
Påskafton började med brunch på min balkong med mina föräldrar och syster. Jag hade inte hunnit inhandla allt jag ville men blev svingod tofuröra och lite frukostsaker i alla fall.


Dagen innan gav syster mig en gammal topp och eftersom den var väldigt 90-talig så körde jag lite all in med choker och knutar på huvudet.

Efter brunchen gick vi på promenad in my hood och gick förbi de här söta.

TITTA VILKET TUFFSIGT HUVUD <3

Fullkomligt älskar att jag bara bor 20 min spårvagn till centrum men ändå har hästar, får, grisar och kor i närheten. *Känner mig som hem-hemma* haha.

Vi körde till min syster som hade gjort en sinnessjuk tårta. Den var vegansk och nästan allt godis ovanpå så jag dog lite.

 Efter hutlösa mängder tårta tog vi det bara lugnt framför TV'n som vi brukar. Jag somnade vid kl 19 på soffan haha, men var kvar till kanske kl 23.




Sådan lugn och mysig påskafton. Eller bara en extra fin lördag om en vill se det så.








Easter Eve with my parents and sister. Brunch on my balcony, a walk in my hood, a crazy cake and just hang out at my sister. Such a wonderful Saturday.
#1 - Alexandranana

Alltså toppen! Exakt samma som Nora har i Sanning och konsekvens; coooooolt!

Svar: Haha jag vet!!!!!!!!
Sister Disco