EFTERLYSES: FOLK TILL EN FILM!
Okej Fröken Idérik Fotograf här. Den 17 maj är det IDAHOT, International Day Against Homophobia and Transphobia, och jag har fått en grym idé till en kort film (medveten särskrivning, låter som spelfilm annars heh) med detta tema som ska släppas denna dag. För att uppmärksamma vikten av dagen, såklart. Så nu söker jag ett gäng icke-heteros som är villiga att ställa upp! Jag vill ha en bred mångfald så jag önskar: icke-vita och vita, funktionsvarierade, transpersoner, folk med olika kroppar, åldrar, identiteter och läggningar. Icke-binära, kvinnor, gender-queers och män osv. Det enda kravet är som sagt att du känner att du inte tillhör heteronormen. Och att du bor i Göteborgstrakten alt. om du ska på besök här.



Filmen görs och släpps av mig som frilansfotograf och på mina olika plattformar på internet. Maila mig om du är intresserad, sprid vidare och tipsa gärna era vänner och andra!
---> [email protected]