instagram, March;
Mars månad genom mitt instagramkonto såg ut som följer:



Fotade veganbrunch-event på gamla fängelset i Kålltorp samt blev frälst av chiapudding.


Hade fler kulinariska fantastiska upplevelser med pannkaksmiddag och carbonaramiddag.


Fotade outfit för första gången på evigheter och fotade Arthur Brown för GAFFA på Pustervik.


Hängde med Unga Feminister Göteborg på Internationella Kvinnodagen och fick hem mina tusen (eller 10) beställda sminkborstar.


Köpte rökpatroner i skogen och fikade på bästa Kafé Magasinet på Tredje Långgatan.


Fotade Say Lou Lou för GAFFA på Pustervik och Say Lou Lou lade sedan upp denna bild på deras instagramkonto :))) I brusigaste laget trots systemkamera men jag gillade ljuset ändå. Fotade även två vänner i Hjällbo.


Var på temahelg om tillgänglighet av Unga Rörelsehindrade på ett hotell och fick god veganmat ibland samt var dödens död efter 9h temadag + 4h releasefest-fotande.


Var ledsen och dippade chips i sängen samt var på Joel Alme-signering och Henriksbergquiz med saknad vän.


Såg fantastiska Beatrice Eli på Pustervik och fotade Charly i mitt badkar.


Var på massagebad + massage med storasyster på Hagabadet och tog nästintill en veckas paus från sociala medier pga flytt.




Väldigt fin, social och mysig månad med lite flyttkaos med jävligt sår och pajad rygg på slutet. Allt det där sista är bra nu men idag vaknade jag upp med massiva feberkänslor. Haha alltså, hur motarbetande kan en kropp vara egentligen?! Nu får du ge dig, krôppen min.


Heter i alla fall som vanligt sisterdisco på instagram.






March through my instagram account sisterdisco. Try the Google translator in the sidemenu!
#1 - Daniella 🌙

kan inte du göra en lya-guide sen? :D hade varit kul att se hur du bor när du har så cool stil.

Svar: Jag lovar! Kommer dröja ett tag bara för har massor jag vill fixa :) Tack förresten!
Sister Disco