Rör inte min skinnjacka bror, den är customized;




Jag har en ny fakeskinnjacka! Den är grå, från Nelly och jag älskar den. Känner mig smokin' hot i den lol. Hade egentligen tänkt köpa den svarta men så var det halva priset just nu på denna så hehe.



En annan bra sak är att jag idag aktiverade spamedlemskap på Hagabadet med feta tillval som t.ex. yoga. Dags att ta tag i denna skröppliga kropp får värk var och varannan vecka. Sjukt pepp!






I got a new faux leather jacket! It's grey, from Nelly and I totally love it!
#1 - Maja

Svar: tack snälla! : )

#2 - chrissy

gillar den gillar ljuset gillar dig gillar ALLT!

Svar: Puss!!!
Sister Disco

#3 - Anonym

Varifrån kommer titeln till inlägget? Känns som det är en variation på en låttext men jag kanske har fel?

Snygg jacka förresten. Gick faktiskt in och kollade på nellys sida efter att ha sett din bild. :)

Svar: Det kommer ifrån 'För evigt' med Silvana Imam ;) Tack så mycket! Och vad kul!
Sister Disco

#4 - FrökenTV, bloggen om tv och film

Snygg! :)

Svar: Tack!
Sister Disco