Rosé wine on a Sunday;
I söndags innan mina föräldrar skulle köra tillbaka till Karlskrona så hade vi bestämt lunch med min bror och hans flickvän. Bror hade föreslagit Kafé Magasinet, vilket jag blev sjukt glad över då det är det finaste. Sedan när han kom så sa han att det var för att hans tjej hade sett mina bilder från caféet när jag var där sist hahaha. Gulligt.

Slog till på rosévin, för det kändes som en sådan söndag. Och hummusmackan som tyvärr är det enda jag kan äta där. Tur den är fantastisk.



Och så pratade vi om allt från gamla släktgårdar, till min svägerskas överraskning att hon ska släppa en bok (jag kommer definitivt nämna denna senare pga fantastisk), eget företagande och konst. Allt möjligt alltså och det var en väldigt väldigt fin stund innan jag kramade alla hejdå. Bror har ju flyttat till Skåne och föräldrarna skulle som sagt tillbaka till Blekinge.
En perfekt söndag i alla fall med några av de bästa jag vet.






Last Sunday I met up with my brother, his girlfriend and our parents before they headed back to my hometown Karlskrona. We went to the fantastic café Magasinet that I've shown you before, and just ate some sandwiches, drank rosé wine and coffee and just talked. Such a perfect Sunday.
#1 - Kaneli

Ser väldigt fint och mysigt ut!

Svar: Tack!
Sister Disco

#2 - eliasholmstrom.blogg.se

fina bilder! :)

Svar: Tack!
Sister Disco