Tre Indier;
Haha alltså vem tror jag att jag är? Att efter flyttkaos helt seriöst orka tänka på bloggen när jag sedan är upptagen igen, fast med familjen, som var min enda vila på en vecka? Nej, så funkar det inte riktigt. Men här är jag nu, i alla fall. Mina föräldrar kom alltså upp till Göteborg från Karlskrona i torsdagskväll och i fredags träffade jag dem för första gången sedan julas.


Jag tog spårvagnen hem till min syster och hennes man där vi alla samlades, förutom brors flickvän då. Sedan åkte vi hit till indiska restaurangen Tre IndierSkanstorget 7. Det var mitt förslag då flera veganvänner pratat bra om det stället och när jag googlade och såg hur mysigt det var så bestämde vi oss.

Ingefärsöl alltså. Sådan bra grej.

Mamma studerar den annorlunda inredningen <3

Paraplyer och massa dockor i taket.

Min bror är nog den som är mest fotogenisk med långfingret upp. Klassisk pose av denna man.

Och maten, herregud. Jag vet inte hur mycket vi mmm'ade och åååh'ade under middagen.

Sedan bokstavligen skuttade och hoppade vi vidare. Min familj alltså <3

Efter en promenad i solnedgången längs Haga Nygata och lite inhandling på Hemköp så åkte vi hem till syster och myste alla framför tv'n. Skrattade högt åt bästa Ack Värmland, åt godis och trängdes i sofforna.




Sjukt bra första dag med familjen och saknade föräldrarna.
Och jag rekommenderar verkligen Tre Indier.






Ok now I'm back for real. This is from last Friday when I met my parents for the first time since Christmas and the whole family and my sister's husband ate Indian food at a cozy restaurant and took a walk.
#1 - ISA

alltså vilken charmig familj ni verkar vara! :) och kan säga att jag mmmh:ade ganska mkt bara åt bilderna på maten med <3