Instagram, July;
Igårkväll kom jag hem från blixtvisiten hos föräldrarna i Karlskrona och jag har haft det dödsfint! Bilder kommer så småningom. Så länge kommer här juli genom min instagram, @sisterdisco.
 


Juli månad började med att fota Partille Cup för Sportway i dagarna två och fick detta lands fulaste solbränna. Försöker aktivt jämna ut den fortfarande men det går sådär..


Jag var trött i huvud och kropp av mycket jobb så tog en ledig dag i sängen och sedan fikade med Emelie (@aliensyndrome på insta) på Café Berlin. Sådan himla gullig, rolig och vettig person! Följ hen bums! Förresten ska vi antagligen ha en plåtning nästa vecka, som vi planerade under denna fika, och det kommer bli amaze.


Mycket fikor denna månad. Först hos två vänner i deras hus på Hisingen sedan med fina HildaMagasinet. Vi ska börja assistera varandra lite på plåtningar och så. Fotografer som hjälper varandra <3


Hjälpte en kompis med att vända säng och klappade på hennes katt och bjöd två vänner på fika. Älskar att de traskade över i pyamas vilket kanske är legitimt iom att de bor 3 min bort. Bäst.


Hade mensplåtning vid Bergsjöbadet och drömfikade på Röda Sten.


Hade över en kompis på pastamiddag och vin och kände mig vädigt babeig en dag med mitt queer-halsband jag köpte i Karlskrona under stora marknaden.

Ytterligare häng på min balkong haha. En kompis kom på brunch och sedan var det överraskningsfest för bästis i Slottsskogen!


Nyvaken älskling och plåtning med Eugenia i Delsjön.

Pasta Carbonara-fredag och solnedgång från Vasa.


Plåtade Roxette på Slottsskogsvallen och kramades med chinchillor på avstånd innan...

...bröllop långt ut i skogen och kämpade med sista delen av Avsnitt 2 av 'Min transresa' då exporteringen krånglade.

Trodde Kitty hade öppnat ytterdörren (vilket hon inte kan..) och begett sig iväg innan jag hittade henne såhär och rotade fram min gamla tunna beige kappa.


Plåtade Hurula på Liseberg och var färgglad första gången på flera månader hehe.


Plåtade Tami Tamaki på Nefertiti och hade makeup on point om jag får säga det själv. Och det får jag ju, så då var den det.

Avslutade månaden med svettig dans på Wish You Were Queer till kl 05 på Rio Rio och husmanskostmiddag.




Många fina kulinariska upplevelser och ändå tid för utomhushäng även om jag tycker jag varit upptagen. Perfekt!





July through my instagram @sisterdisco.