Karlskrona, day 1/2;
Äntligen kommer bilder från när jag var i Karlskrona 7-10 Augusti! Hade så mycket förra veckan med jobb och familjehäng att jag inte ens hann redigera. Men nu!


Jag mötte upp storebror och hans partner på Centralstationen och så åkte vi sydost! Här kollar de säkert programmet för Kulturkalaset i Göteborg som skulle vara veckan efter. Vi kom fram typ 22:20 och då hängde vi allihopa (alltså: föräldrar, jag och mina syskon och deras partners) på altanen.

Första frukosten <3

Sedan åkte vi barn(?) själva in till stan och gick till Glassiären, typ Karlskronas största turistställe.

Efter glassen blivit uppäten och vi handlat till kvällens grillning så satte vi oss i bilen och körde hemåt igen. Där, det orange'a huset, är Kulturhuset Oden. Mitt favoritplace to hang out efter skolan på gymnasiet 06-07 förutom Ung Vänster-lokalen. Billiga nudlar, punkspelningar och sköna nedsuttna soffor <3 Band repar fortfarande där i alla fall men vetetusan hur det är med spelningarna? Får moderskänslor.

Sedan var vi hemma och grillade spett och drack öl!

Hejhej!

Och där satt vi och åt halvt ihjäl oss på mat och bäpaj, drack öl & rosé, pratade, skrattade, spelade lite badminton i gräset och avslutade med VH1 90s-program vilket var bäst. Väldigt väldigt mysig dag!





Finally! I was so busy last week I didn't even had time to edit the photos from Karlskrona. Anyway, here's the first ones from Friday 7 and Saturday August 8!