Stockholm;


Nu sitter jag på tåget till Stockholm äntligen för att stanna i hela 9 dagar! Jag ska ha sådana grymt roliga plåtningar som två porträttplåtningar, ett bröllop med kompisar imorgon, Popagandafestivalen och så ska jag såklart hänga med vänner. Det kommer bli bästa veckan på länge tror jag ganska bestämt! Detta firar vi med tre av mina favoritlåtar just nu:



Angel Haze - New York


Elliphant - Love Me Badder


Die Antwoord - $O$






Now I'm sitting on the train to Stockholm and will stay there in nine days! I'm gonna have such wonderful shoots like two portrait shoots, a wedding with friends tomorrow, Popaganda Festival and of course hang out with friends. It will be the best week in a long time I'm sure! We celebrate this with three of my favorite songs right now.
#1 - Anonym

Yay, du kommer till min stad! Hoppas du får en superskön vistelse.

#2 - Malin Hyving

<3 Angel Haze <3