eyebrowz routine;



jag får frågor ganska ofta om hur tusan jag gör mina ögonbryn och nu äntligen har jag tagit tummen ur och gjort en video! den är ju inte djupgående men det är exakt alltid såhär jag gör, i den ordningen och delar upp brynen i delar liksom eller hur en ska säga.




musik: MØ feat Diplo - XXX 88 Joe Hertz Remix






here's my eyebrow routine!
 
#1 - Hanna

Men sååå fin och så strong eyebrow game.

Svar: puss!!!
Sister Disco

#2 - elise

guuud, perfection! är helt amaazed.

Svar: Tack! :)
Sister Disco

#3 - Jennifer Palmblad

Åh, måste införskaffa!
Cruelty free <3

#4 - lovisa

grymt! är helt amejst över att folk får till sina bryn så jämna och fina! perfektion! ps. hur gör du med musik i vimeo? är väl nånting om att man måste fått okej:at från artisten att använda musiken numer?

Svar: övning gör färdighet vettu :) mja det beror på vilken youtube-video en hämtat från, om det är den officiella liksom. så det går att komma undan, annars avbryter vimeo innan :)))
Sister Disco

#5 - moa

grym är du! så snyggt 👌

Svar: Tack!
Sister Disco