favorite clothings;
Glad fredag! Alltså jag kan inte komma ihåg senast jag visade något från min garderob? Förutom denna klänning ni redan har sett är detta mina favoritplagg just nu. Något gammalt men mest nytt.


Denna transparenta långa tröja(?) köpte jag på second hand i Stockholm i somras. Jag älskar den och använder den fortfarande ganska ofta. Funkar utmärkt under en varmare kappa.

Mina favoritbyxor från Monki jag köpte för någon månad sedan. De är, som ni ser, lite pösigare upptill och smalnar sedan av nedtill (obs uppvikta). De ser lite kostymiga ut och funkar både till vardags och som finbyxor. Så himla sköna alltså. Klär mig förresten även helst i magtröjor i mjuk bomull och denna (och en likadan fast svart) kommer också från Monki.

Denna vita tröja köpte jag på Primark i Berlin. En väldigt mjuk sak med perfekt hals och transparenta detaljer. Har bara BH under denna.

Och så denna kofta som räddat mig totalt denna vinter. Den är mörkgrå och går ungefär till mitten av låren och om det snöar eller regnar funkar kragen som en luva över halsduken. Den är från H&M.






My favorite clothings at the moment. My transparent long shirt(?) from second hand, soft suit pants from Monki, soft croptops in cotton from Monki, white shirt with perfect collar and transparent things from Primark and my long grey cardigan from H&M which has been a life saver this winter.
#1 - lovisa

yey! älskar byxorna, sådär perfekta till jobb pga ser uppklätt ut men är jätteskönt. typ liknande som jag har i dagens inlägg (http://polichinelle.se/2015/february/det-bor-baras-mer-keps-i-detta-landet.html) också. önskar för övrigt MER kläder här, du klär sig supersnyggt!

Svar: Tack så mycket! Ska börja visa lite mer, jag lovar :*
Sister Disco

#2 - Oslofru

Fin stil du har :) Passar dig!

#3 - rememberthiis.blogg.se

Snygg stil!

#4 - Anonym

Så himla fina bilder alltså. Hur gör du för att få så fint ljus och så? Kan du inte redogöra för hur du ställer in kameran/redigerar osv i ett inlägg?

Svar: Tack så mycket! Absolut det kan jag göra, skriver upp på listan på en gång :)
Sister Disco