I dont;


Har sett den här listan hos Lovisa och Jennifer och tycker det var en intressant grej.
Så, här kommer 10 saker jag inte gör:


♦ Jag diskar inte direkt när jag använt något i köket.
♦ Jag går inte till frisören, utan jag eller vänner har klippt/färgat mitt hår de senaste 4 åren.
♦ Jag bäddar inte sängen på morgonen.
♦ Jag sparar inte undan pengar varje månad.
♦ Jag har fortfarande ingen ro till att läsa böcker hur många år i rad jag än har satt upp som mål att läsa 10 st.
♦ Jag dyker inte.
♦ Jag äter definitivt inte ordentlig frukost varje morgon även om det är min bästa måltid. Kan lika gärna bli två mackor med bara smör på ibland.
♦ Jag svär inte med könsord, har typ aldrig gjort och kommer aldrig göra.
♦ Jag har väldigt sällan panikångestattacker nuförtiden tack vare min medicin.
♦ Jag bryr mig inte om jantelagen utan kan lätt slänga iväg ett mail till någon jag vill ha plåtning med.



Och ni då?





10 things I don't do. Try the Google translator in the sidemenu!
#1 - lisa

jag diskar inte heller direkt efter jag har använt något.

jag bäddar inte sängen på morgonen eller jag bäddar typ aldrig sängen, kanske bara om jag ska ha fest eller får besök.

jag sparar inte heller undan pengar varje månad. än fast jag skulle vilja.

jag gillar inte att laga mat på veckodagarna när jag kommer hem och är trött och kan lika gärna äta en gröt eller filtallrik istället för en riktig middag.

jag tränar inte på gym.

#2 - Anonym

Får jag fråga vad det är för medicin du tar för att slippa panikångesten? Jag lider själv något fruktansvärt av både latent ångest och renodlade panikångestattacker och skulle gärna få dem att upphöra. Har varit i kontakt med läkare men inte fått gehör där... Är snart beredd att ge upp helt. :(

#3 - Amanda Jonsson

Åh, älskar dessa inlägg. Imponeras över punkten om att du struntar i jante och slänger iväg mejl om du vill fota. Det borde jag också göra. Men jag är rädd för att få nej!!! SÅ himla dumt. Ska ta med mig detta och börja mejla mer. Kram och tack för en bra blogg/insta. Du äger kram kram kraam

Svar: Tro mig, för ett år sedan hade jag aaaaldrig vågat det. Men om en känner att en hittat hem med det en tycker om att göra (för min del då: fota konserter och porträtt), så äre bara att köra. Och det värsta som kan hända är att en får ett nej, men världen går inte under för det right? Så köööör bara. Åh men tack finis! Och detsamma! Puss & kram
Sister Disco