new apartment;
Hallå jag har ju glömt att berätta. Jag fick den dära 2rums-lägenheten jag var och tittade på förra veckan!!!!!!!! Så imorgon ska jag skriva på kontrakt och den 1 April (no joke) flyttar jag och min lelle katt äntligen till ett större hem. Alltså, peppen. Efter flera år med precisionsmöblering så kommer jag snart flytta till en lägenhet jag kommer bo i för en längre tid. Så nu planerar jag sovrum och vill ha en sådan där klassisk nystart så jag ska rensa som attan här hemma. Även om jag flyttar 20 meter bort så vill jag verkligen släpa på så lite prylar som möjligt. Mmmmmm.



photos from my Pinterest.



'Monokrom' är väl ledordet för mitt nya sovrum och jag tänker mig smart förvaring, damma av min gamla klädställning, diskreta lampor och växter och en massa fin textil. Det kommer bli så himla bra detta.






Hey, I've forgotten to tell. I got that 2 rooms apartment I was looking at last week !!!!!!!! So tomorrow I'll sign the contract and April 1st me and my cat will finally move to a larger home. I'm so excited!!!! Right now I'm planning my new bedroom and gonna clean out a lot of stuff. 'Monochrome' will be the watchword for my new bedroom and I imagine clever storage, dust off my old clothes rack, discrete lights and plants and a lot of lovely textiles. This will be great.
#1 - Oslofru

Drömbilder <3 älskar stilen!

#2 - Daniella 🌙

Grattis

Svar: Tack!
Sister Disco

#3 - chrissy

jaaaa! hurra!!!

Svar: Eller hur!!!
Sister Disco

#4 - Anonym

Hurra och grattis!!

Svar: Tack!
Sister Disco

#5 - Maiken

åh, heldig! og så fin inspirasjon

#6 - sara

Åh, vad kul att du ska få flytta till en tvåa :D vill gärna se bilder sedan när du är inflyttad och klar <3

Svar: Självklart, det kommer så småningom!
Sister Disco

#7 - Amelia

Så fint!!! Tack för inspon, man blir så sugen på att göra om och göra nytt :)

Svar: Varsågod! :)
Sister Disco

#8 - lisa

Grattis!

Svar: Tack!
Sister Disco