Old Corner;
Nu i dagarna är det exakt 1 år sedan jag började jobba som personlig assistent och detsamma för mina kollegor iom att den vi jobbar med flyttade till Göteborg då. Och detta firade vi igår!



Jag, två av mina tre kollegor och vår 'chef' gick hit. Old Corner som ligger kanske en halv minuts promenad från hållplatsen SKF i Gamlestaden. Min absoluta favorit-veganvänliga restaurang i Göteborg.

Och veganmenyn är gigantisk. Lyxångesten som uppstår när en ska välja iom att det finns både pizza, pasta, a la carte, sallader m.m.

Jag tog den alltid lika fantastiska Corner Queen-burgaren med bea, coleslaw och min nya craving sötpotatispommes. Och ja, det var minst lika gott som det ser ut.

Banana split till efterrätt som inte var så spännande men ändå god.





Bästaste restaurangen. Ni måste dit om ni inte redan varit där!






1 year anniversary (kind of) with my other job so yesterday me, some colleagues and our 'boss' went to my favorite vegan friendly restaurant Old Corner here in Gothenburg. Om nom.
#1 - elise

ååh gott! NOM