Stockholm, day 4;
Jag gjorde inte så mycket i lördagskväll i Stockholm. Planer gick tyvärr i stöpet men det var ganska skönt ändå efter att ha gått upp kl 06:30 och jobbat fokuserat i typ 9h med Elsa. Låg mest i soffan hos min kompis och kollade på tv-program.


Söndag innan jag åkte tillbaka till Göteborg såg ut såhär:


Jag mötte upp fina Karoline och Sara och filmade några klipp med dem till en musikvideo. De var grymma och ni ska få se videon när den släppts såklart! Väldigt kul att träffa dem förresten. Så himla trevliga.

Efter det gick jag och min packning till mitt favoritcafé i Stockholm -Café Blå Lotus på Katarina Bangata. Jag drog upp datorn ur väskan och redigerade bilder medan jag drack kaffe.

Beställde typ godaste couscoussalladen någonsin. Istället för fetakräm fick jag hummus.

Sedan tog jag pendeln till T-centralen och åkte med tåget hem.



Det var ett gäng fina dagar i Stockholm minsann och tänk vilka grymma personer jag fått göra lite projekt med?! Det kommer definitivt inte dröja typ ett halvår tills jag är tillbaka. Så många fler som ska träffas och platser att besöka.


♦ Dag 1 + 2.
♦ Dag 3 med Elsa.





Last Sunday and the very last day in Stockholm. I shot Karoline and Sara for an music video, edited photos, drank coffee and ate the most amazing couscous salad at a café before I took the train home to Gothenburg.

♦ Day 1 + 2.
♦ Day 3 with Elsa.
#1 - madeleine

visste du att blå lotus är caféet de hänger mycket på i "eva och adam - fyra födelsedagar och ett fiasko"! om du har sett den. svinmysigt ställe.

Svar: Hahahaha skämtar du? Hur kan jag inte ha tänkt på det?! Eva och Adam <3
Sister Disco