<3
 
 
hörrni, jag måste få säga TACK för all respons i fredags. telefonen har gått varm och jag har fått långa meddelanden på alla möjliga sociala plattformar. det är så himla tråkigt att fler kämpar med samma saker, men skönt att en inte är ensam ändå. tack för alla tips, råd och peppiga ord! jag har en läkartid på måndag och jag och min bästis ska börja med yoga. flera tipsade om det och det fanns redan i mina tankar. dessutom: inatt sov jag sammanhängande 6h innan jag skulle till jobbet, vilket är en stor success för mig.
 
 
jag tror på det här, på mig själv och är lyckligt lottad av att jag har så många bakom mig. men är viktigt att komma ihåg att skynda långsamt och acceptera att det kan bli knackigt. det är en process, en nödvändig sådan.
PUSS!
 
 
#1 - kaneli

Åh vad fint, kämpa på. Kram!

Svar: tackpuss!
Sister Disco

#2 - Madde Schwedaan

Du är jättebra! Puss själv!