Berlin, day 4;
fredagen den 2:e Januari checkade vi ut vid 11, låste in våra väskor och hängde i närområdet. drack kaffe på café och njöt av att alla hade wi-fi haha. det var väldigt skönt att bara ta det lugnt där i en halv evighet innan vi skulle till flyget. påväg tillbaka till hotellet för att hämta ut väskorna gick vi igenom den lilla julmarknaden vid kyrkan, vilket de hade lovat mig att vi skulle göra hehe. titta vad mysigt liksom!






och så var Berlin-resan över. vi hade det så himla mysigt, roligt och fint i den där staden jag tycker väldigt mycket om nu. visst gjorde vi inte allt vi hade tänkt (typ titta i second hand-affärer) pga tröttsamt att leta efter hissar och att inte hitta utan wifi. men det blev så bra ändå! dit måste jag återvända fler gånger, helt klart!
jag har gjort en egen kategori till denna resan om ni kollar i menyn ovan, 'My Berlin trip '14/15' så där kan ni kolla in de andra dagarna också.






the last day in Berlin and we just checked out, hung out at a café for hours and walked through the cute market. and so the Berlin trip were over. we had such a cozy, fun and wonderful time in that city, I like it very much now. we didn't do everything we planned (like go to thrift shops) because we were tired to look for elevators and be lost without wifi. but it turned out so good though! I must return, for sure!
I've made a separate category for this trip if you check in the menu above, 'My Berlin trip '14/15' where you can read about the other days.
#1 - Ann1

Får sådan himla lust att besöka Berlin nu! :) Jag har haft det i tankarna förut men nu känner jag bara att Berlin måste avverkas. Kanske till sommaren... *drömmer om mer pengar så det kan bli av*

Din guide var precis det jag var ute efter.

Svar: hurra vad roligt!
Sister Disco