om smalhetsnorm, intimitet islamofobi, nudism, acne och nudism;


goddag! här kommer lite länktips!


Lady Dahmer kommer med konstruktiv kritik om smalhetsnorm, ideal och previlegier efter Zara Larssons ord om sin viktuppgång.
bästa Adori Rahman om islamofobi, rädsla och förtvivlan apropå moskéattackerna. ni borde också följa hen på instagram under @aadori, bums!
 Hej Blekk om skillnaden mellan god smak och god smak i musikbranschen. BAM!
lättläst och grymt om att vara vegan med fokus på tips, av Kaneli.
 superbra debattartikel om varför SDU inte borde ha rätt till statsbidrag, vilket de alltså fått beviljat.
@tindersverige på instagram. så. himla. roligt.
 att transsexuella förbjuds att köra bil i Ryssland. vet inte om jag ska skratta eller gråta. en sak vet jag dock och det är att jag helhjärtat hatar Vladimir Putin.
 Flora om roaccutan och sin vardag med acne. så modigt, sorgligt, bra och intressant. observera att hon efterlyser vad folk tycker om roaccutan!
 'Nudisten', en kortfilm på SVT Play. 'jag må fan vara ensam, men jag är ju inte äcklig!'. alltså Ä L S K A R henne. blir dessutom lite stolt, som f.d Karlskronabo haha.
en massa lol'igt som Kent Ekeroth förut bloggat om.
Lady Dahmer igen om att köna könsorgan apropå musikvideo av Bacillakuten på Barnkanalen.
'Ståltanter mot makten'. bara se detta fina.
Fanny om 'sex' som enda form för intimitet. känner igen mig så mycket i dessa tankegångar.

och att vuxna män aka jägare gråter över stoppad licensjakt på varg. min reaktion på detta:

#1 - matilda

wow tack för superbra tips!

#2 - elin

Åååh, Grease! :D

#3 - anna

är ganska säker på att du felkönat adori?!

Svar: fan!!!!!! fixar!!!!!
Sister Disco