Editorial & Roxette;
Vilken vecka alltså, kroppen är lite mör efter alla olika jobb. Här är två av fyra jobb som jag har fixat med:


Canon EOS 6D + Sigma 24-70/2,8.

I torsdags plåtade jag äntligen min första editorial för FLUiD Magazine med grymma Eugenia (som jag ju plåtat innan), bokstavligt talat, i Delsjön här i Göteborg. Så himla roligt att jobba med henne igen pga så duktig, cool och fattar precis vad jag menar när jag ger henne direktiv. Som sist. Kika in alla bilderna här vetja! Och följ magasinet på instagram på @fluidmagazine.tk



Canon EOS 6D + Canon 70-200/2,8.
 
Och i fredags plåtade jag Roxette på Slottsskogsvallen åt GAFFA. Och det var så. jäkla. roligt och Marie Fredriksson är en sådan queen. Är lite lätt uppvuxen med dem då min storasyster lyssnade en del på dem minns jag när jag var liten (inte när de startade då), sedan har jag äldre vänner som fortfarande älskar dem. Nåväl. De började med en av sina största hits så när vi fotografer väl fick gå in i diket var ju stämningen redan lite lätt galen. Jag var svettig efteråt haha. Här finns fler bilder!



Resten av helgen har jag spenderat med att plåta & hänga på några vänners drömmiga bröllop ute i skogen samt klippt det sista av avsnitt två av 'Min transresa'. Jag säger till när det är uppladdat!





Some of this week jobs. My first editorial for FLUiD Magazine (more photos here) and concert shoot with amazing Roxette for GAFFA (more photos here).