Karlskrona, day 3 Midsummer's Eve;
Jag och min familj tillhör inte de som *festar* på midsommar eller gör massa spexiga lekar. Eftersom vi inte kan ses allihopa så många gånger om året så sitter vi hellre och snackar och skrattar liksom. Så bilderna från midsommar blev mest på mat, men det klagar en väl inte på heheh.


Jag hade gjort vegansk silltårta (med tofu) och snällsill med aubergine efter recept från Vegania. Och detta blev nog första gången som det inte fanns icke-snällsill på bordet. Woho!

Fina syster <3 Bror var för övrigt i Halmstad med sin tjej hos några vänner.

Vegansk jordgubbstårta och ett veganskt mästerverk syster gjort.

Och så sjöng vi och skjöt vi serpentiner på de som fyllt år det senaste och satt och pratade på altanen. Jag gick för övrigt och lade mig dödstrött vid 22-tiden, för första gången ever. Ni kan kalla mig för Tant Madeleine.




Väldigt fin midsommarafton, som vanligt.


Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.




Midsummer's Eve in Karlskrona with my family with just a lot of food, cakes and just hung out.
Karlskrona, day 2.
→ Karlskrona, day 1.