Karlskrona, day 5;
Nu hoppar vi från dag 3 i Karlskrona till dag 5. Midsommardagen gjorde vi inte alls mycket så jag har inga bilder från då. Jag jobbade på datorn, lyssnade på ösregnet och så kollade vi på fotboll om jag minns rätt.


Efter ha filmat en dansvideo med syster så gick vi till farmor som bor precis i närheten av vår location.

Även om jag själv inte är into retro inredning så mycket längre så är farmors kök fortfarande det finaste jag vet.

Sedan skjutsade jag och mamma syster och hennes man till tåget, mamma tog bussen hem igen och jag möttes upp med en vän/gammal grundskoleklasskompis och hennes pojkvän för att köra till en annan klassis. Vi möttes av en pigg och gla' hund. Och söt ofc.

Sorry not sorry för mycket hundbilder, men titta bara. KisarN.

Vi grillade och svängde ihop massa gött och käkade på altanen.

När det blev lite för kyligt ute satte vi oss inne och gosade.

HUNGENS LEENDE HÄR.

RIP Nyklippt lugg </3

De här gulliga ska jag dessutom bo hos i slutet av augusti när jag åker upp till Stockholm. Finaste.



Sedan satt vi vid stora matbordet och åt glass, drack whiskey (inte jag såklart pga chaffis) och pratade om allt från nutid till dåtid. T.ex. om mellanstadiepojkvänner, kompiskonstellationer, våra roligaste kontra pinsammaste tonårsfyllor, politik och livet i allmänhet. Skjutsade hem de ovan och öppnade föräldrarnas dörr kanske runt 03:00 efter en helt fantastisk, rolig och mysig kväll. Fångade dock inte värdparet på bild (förlåt) men ja. Åh, finaste grejen att en fortfarande klickar och har lite gemensamt med folk sedan en var typ sju år. Och såklart drömhärligt hos farmor med!


Karlskrona, dag 3.
Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.



Day 5 in Karlskrona (the fifth day I did nothing actually). A day at my grandmother's and an wonderful evening with some old classmates.
Karlskrona, day 3.
Karlskrona, day 2.
→ Karlskrona, day 1.
#1 - Johanna

Vad härligt det ser ut! :)

#2 - Julia

Vad mysigt det ser ut! :)