Karlskrona, day 6 & 7;
Här kommer de allra sista bilderna från min vecka i Karlskrona i juni:


Måndagen den 22 juni (shit, redan en månad sedan..) tog jag en av föräldrarnas bilar och körde in till stan.

Jag mötte upp med en gammal nära kompis i ett regnigt Karlskrona för att gå på stan.

Käkade sushi och satt hemma hos henne och pratade mest hur jäkla knepiga relationer och att vara kär kan vara. Men blev inte fler bilder än såhär. Ibland har en bara tid för att prata, prata, prata. Resten av kvällen sedan minns jag inte, det regnade ju så blev säkert mest häng på altanen.

Dagen efter körde jag hem till farmor. Mycket farmor denna vecka hehe, men jag ville hinna vara själv med henne lite också.


<3

Vi fikade och satt i hennes vardagsrum och pratade om precis allt möjligt.

Sedan...

...tog hon fram fotoalbum haha! Här är ett bevis på att jag varit scout! (Vart tog mitt drömmiga hår vägen?!) Körde sedan hem till mamma och käkade.

Sedan vinkade hon av mig vid tåget!



Åh, hade verkligen en helt fantastisk vecka i mina hemtrakter! Så skönt att vara hemma i typ en hel vecka och ta det lugnt, hänga med nästan alla i familjen och träffa några saknade. Åker faktiskt hem igen om bara 3 veckor men bara för en helg. Jag, båda mina syskon och systers man åker ner och sedan bilar/tågar vi ihop med våra föräldrar upp till Kulturkalaset!



Karlskrona, dag 5.
Karlskrona, dag 3.
Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.






My last 2 days in Karlskrona. Such a wonderful lovely week in my hometown!

Karlskrona, dag 5.
Karlskrona, dag 3.
Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.
#1 - ISA

vad mysigt att vara hemma en stund! och din farmors tapeter är ju bara såå farmoriga <3