Röda Sten;
Om jag ska vara helt ärligt har jag mått ganska så kasst senaste veckan. Stort behov av egentid kontra boka upp massor (oavsett jobb eller kompishäng) funkar sådär har jag märkt, men nu har jag landat och vet nog en liten strategi för att få det att fungera. Och mycket är tack vare mina föräldrar och en av mina bästa vänner Sofia som kanske är de enda som kan hitta de exakta rätta orden att använda för att skälla lite på mig. Halleluja för dem alltså. Och idag sågs jag och Sofia en liten stund för att besöka Röda Sten.



Hon hade aldrig varit där och jag har enbart varit där på events, så att utforska deras ätbara saker var ju perfekt. Vi tog varsin milkshake och varsin kaka/tårtbit. Alltså den veganska milkshaken och hasselnötstårtan var MAGISK och då är jag inte ens en nötmänniska (Hej tar vadsomhelst som är veganskt). Herregudrun att jag missat detta? Gå dit någongång alla, annars blir jag typ arg.

Sofia var glad och nöjd (och fin) trots den jäkligt kyliga blåsten. Och tjena Danmarksfärjan där till vänster!

Vi satt både ute och inne och pratade om allt möjligt som vanligt, i synnerhet relationer och frisyrer. Viktiga saker alltså.



Sedan skildes vi åt. Sådana här små äventyr är helt perfekta för mig. Att inte boka upp sig en hel himla dag men ändå utforska nya saker och med någon jag känner mig trygg med. Fruktansvärt bra eftermiddag alltså.






Met one of my closest friends for an awesome vegan milkshake and cake at Röda Sten this afternoon. Totally wonderful.