Josefin;
Canon EOS 6D + Sigma 24-70/2,8 + Nissin Di622.



Okej jag brukar aldrig posta något såhär sent och inte på en fredag då folk kanske inte kollar bloggar, men jag kan inte riktigt hålla mig haha. För idag hade jag en helt MAGISK plåtning med helt överjäklavackra Josefin i Saltholmen. Börjar känna mig lite mer bekväm nu att fota när det är soligt, vilket annars inte är jättetacksamt. Uppenbarligen bekväm iom att jag tycker att denna serie är bland det bästa jag har åstadkommit?! Alltså tredje närbilden uppifrån och den när hon står vriden med hår i typ hela ansiktet. Helt klart mina favoriter.





From a totally MAGICAL shoot today with beautiful Josefin! I think this is one of my best photo series ever?
#1 - lotta

alltså jag DÖR så fint!

Svar: Åh tack!!!!
Sister Disco

#2 - Rebecca Larsson

men åh, josefin är så himla fin! och jättebra bilder!

Svar: Eller hur! Och tack så mycket :*
Sister Disco

#3 - Johanna

Jättefina