Karlskrona, day 1;
Jag kom till Karlskrona hyfsat sent förra veckan, tisdagen den 16:e, så här kommer bilder från onsdagen istället.


Jag åkte med pappa till stan aka Karlskrona (mina föräldrar bor utanför). Han packade in grejer i musikkårsbussen och skulle på läkarbesök, så jag tog en promenad runt fina Stumholmen istället.


När han var klar gick vi in på Litorinas båtbyggarlokal och kikade lite.


När vi kände oss klara med Stumholmen promenerade vi den lilla biten närmare centrum och gick in på Café Lennarts där jag skulle bjuda på fika i försenad födelsedagspresent. Jag förväntade mig att jag bara skulle kunna ta något att dricka, men så hade de en vegansk blåbärskaka (och en annan kaka). Hurra!

Där satt vi och pratade om lite allt möjligt, jag och min fina fina pappa.

Sedan gick vi till bilen, åkte hem och käkade sedan körde vi till farmor.

Plåtar alltid mycket hemma hos henne, så himla fint ju.


Hon var inte lika sur som hon ser ut hehe, utan jätteglad och här i något samtal om något trist kanske. Alltid fint att träffa farmor.



Sedan tog vi det bara lugnt hemma resten av kvällen.
Fin förstadag!





Day 1 in Karlskrona (Juni 17), or actually the day after I arrived.
#1 - lovisa

fin farmor! <3