Bellaroush releaseparty @ Nefertiti;
Ni vet bandet jag filmar musikvideo åt, Bellaroush, de hade releasefest i lördags på Nefertiti här i Göteborg för sitt nya album. Jag fotade kvällen och såhär såg det ut:
 
 
Här är Wildhart som var förband. Sjukt coola.
 
Och så körde Wildhart igång. Jag hade ingen aning om vilka de var eller vad de skulle köra för genre. Men wow. Experimentell electropop typ, så sjukt bra. Håll koll på dem på Facebook för singelsläpp!
 
Det var så himla mycket folk på Nef. Så roligt.
 
Här är Bellaroush precis innan de begav sig till scenen <3
 
Och priset för basist med mest känsla går till Johan.
 
Coola gästartisten Etzia under feministiska 'Hands off' (den jag filmar musikvideo till).
 
Rysningen när alla sjunger med till 'Hands off my sisters!!!' i refrängen med nävar i luften <3
 
 
 
Åh det var sådan bra spelning och kväll. Fantastiskt duktigt band som är jäkligt bra live. Lyssna på nya albumet på Spotify! Jag bloggar från mobilen så kan inte länka, men sök på Bellaroush bara.
 
 
 
 
 
I shot the releaseparty last Saturday for Bellaroush and their new album. Such an awesome evening with great supportband (Wildhart) and their own show of course. Search for Bellaroush on Spotify ok?