Charly;
Canon EOS 6D + 24-70/2,8.


Hade en badkarsplåtning idag hos mig med denna coola person (@inteallsbrafaktiskt på Instagram). Har velat fota i badkar länge och det blev precis som jag hade tänkt mig. Har det senaste blivit så trött på hur den nakna kroppen oftast framställs och att det ska vara för betraktaren. Själv vill jag göra precis tvärtom.

MVH NormbrytarN






Had a bathtub photoshoot today at my place with this cool person (@inteallsbrafaktiskt on Instagram). I've wanted to shoot in bathtubs long time and it turned out just as I had imagined. Lately I've been so tired of how the naked body usually are shown and that it should be for the viewer. And I want to do just the opposite.

Kind Regards, The Norm Breaker
#1 - Mikaela

Alltså. Gillar de här bilderna så himla mycket.

Svar: Vad roligt, tack!
Sister Disco

#2 - Hey Emelie

Hej!
Det här är kanske lite konstigt, men jag kikar in på din blogg då och då och vet att du håller till i Göteborg. Nu är det så att jag letar efter nytt boende i just Göteborg, och som alla vet är det svinsvårt att få tag på något, så jag tänkte att man får väl ta till alla sätt man kan och kasta ut alla trådar man har. Så om du vet något eller hör något så hade det varit så himla snällt om du hade lust att hojta till - eller om någon annan som läser detta vet något ([email protected]). Vill du/ni läsa mer så skrev jag lite mer om mig själv och vad jag söker på min blogg här: http://heyemelie.blogspot.se/2015/03/jag-soker-boende-i-goteborg.html

Hoppas du inte tar illa upp, jag tänkte bara fråga, liksom...

Må så gott! Och jag gillar bilderna för övrigt!
Mvh Emelie

#3 - Madson

Superfantastiskt! Älskart!

Svar: Tack så mycket!
Sister Disco

#4 - Anna

ehhhh shit vad fina!!!

Svar: Tack!
Sister Disco

#5 - Frida

Coolt med karamellfärg(?) i vattnet! :-)

Svar: Tack och det är faktiskt hårfärg! :)
Sister Disco