fire, I'll take you to burn, fire, I'll take you to learn;


magtröja/sockar, Monki
shorts, Gina Tricot
strumpbyxor, H&M (är alltså sömmen som syns fram, ej fel på mina shorts heh)
transparent tröja, second hand
skor, Vegetarian Shoes
örhängen, Topshop



Ikväll fotar jag gamle Arthur Brown (som bl.a. gjort denna fantastiska) på Pustervik och jag ser ut såhär. Den här kvällen kommer bli amaze pga 1) Jag fotar konsert för första gången på 3(!!) månader, 2) Mitt gamla 60s-hjärta kommer dunka svinsnabbt, 3) Ska dricka en öl med en kompis innan som också ska dit. Hoppas ni också har en grym lördag!






crop top/socks, Monki
shorts, Gina Tricot
tights, H&M (it's the seam visible, not wrong with my shorts heh)
transparent top, second hand
shoes, Vegetarian Shoes
earrings, Topshop

Tonight I shoot old Arthur Brown (who made this fantastic song) and I look like this. This evening will be amaze because 1) I shoot concert for the first time in 3(!!) months, 2) My old 60s-heart will beat pretty fast, 3) I'm gonna drink a beer with a friend before who also will be there. Hope you also have an awesome Saturday!
#1 - hilda

kompis! Vad fakturerar du för ett jobb på gaffa? kram

Svar: Inte alls, för de har inte möjlighet att ge arvode i dagsläget. Förutom för sådant som kommer i papperstidningen då. Kram
Sister Disco

#2 - Bunny Therése

Meeeh vad snygg!!

Svar: Tack så mycket!
Sister Disco

#3 - ♀ THE REVOLT ♀

Du liknar Beatrice Eli ^^ Fint :)

Svar: Haha får höra det ganska ofta. Tar det som en komplimang, så tack :)))
Sister Disco