Hagabadet;
I förmiddags efter inställd spårvagn och mobil som dog vid 60% så var jag här, på Hagabadet.

Min storasyster fyllde 30 år för två år sedan och jag lovade henne en systerdag med fina saker jag bjuder henne på. Vi har inte riktigt taget tummen ur men idag äntligen. Jag hade bokat Philipsons duo vilket innebär att den ena får massage på rygg, nacke och axlar medan den andra ligger i ett slags badkar med bubblor och starka strålar som ger en yttre massage typ. Sedan efter 20 min byts en av. Sjukt jäkla amazing var det.

Vi passade på att få 5 min massage var i skalpen (så osexigt ord) vilket var en dröm samt simmade och plaskade lite i folkbadet.

Sedan gick vi till Two Little Birds på Andra Långgatan och åt svingod sallad med färska grönsaker, syrade grönsaker, tofu, valnötsröra och paprikaröra. Mmmm.

Mitt favoritcafé pga helveganskt fika och god (och prisvärd!!) mat.



Värsta lyxsöndagen alltså. Kan verkligen rekommendera att om en har möjlighet att undanvara lite pengar, att hitta på sådana här avslappnande saker. Gärna med någon såklart.






I had massage, massage bath, swam and went to a café today with my sister as a 2 year late birthday present. Such a lovely day.
#1 - Bella

åh så mysigt! :D

#2 - Sandra Lundin

Helt fantastiska bilder! Och vad mysigt hagabadet verkar. Har aldrig varit där trots att vi bodde i Göteborg i flera år. Måste spana in det när vi är på besök :)

Svar: Tack! Åh ja men dit måste du verkligen!
Sister Disco