instagram, February;
ÄNTLIGEN är mars här och min favoritårstid är inte så himla långt borta längre. Tänkte jag i förgår och vaknade upp till snöväder igår haha. Tack och lov ligger det inte kvar och det är 'bara' mulet just nu. Oh well, tänkte vi skulle titta på hur världens sämsta månad som blev långt ifrån sämst, såg ut genom mitt instagramkonto:




Fikade med underbara Jenny som var i Göteborg över filmfestivalen och var på en såhär rolig förfest.



Fick hem min nya Ipad aka portabel portfolio lagom till modellmöte som var på mysigaste Café Berlin.


Min älskling opererades och blev med tratt i en vecka och jag ville kräkas av vinterkylan.
 
 

Beställde hem mina första produkter från NYX och blev kär i mitt nya läppstift Black Sesame.



Solen hittade Göteborg.



Jag var på Ikea med den där fina (den bilden är bakgrund på min mobil) och tröstpussade trattkatt.



Bakade vegansemlor hos storasyster och hänvisade till bloggen där jag visade min ögonbrynsrutin.



Åt världens godaste veganska äppelpaj på Two Little Birds med kompis samt blev lite kär i Kviberg.

 

Skrev på lägenhetskontrakt och var på Sjöfartsmuséet.



Åkte på fantastisk kongresshelg med Fi i Örebro med kompis och bl.a. kandiderade till styrelsen.



Åt indiskt på restaurang och tog selfie med Gudrun och min vidriga sängkammarblick.



Åkte äntligen upp till Stockholm för första gången sedan augusti.

 
Jag och min kamera följde fina Elsa Billgren en dag.
 

Filmade Karoline och Sara till en musikvideo och åt amazing couscoussallad på Café Blå Lotus innan jag åkte tillbaka till Göteborg.



Återförenades med min bästa och det började snöa igen...

 

Fick hem bröllopsinbjudan av en kompis (ska även fota bröllopet) och firade 1 år på mitt andra jobb med kollegor och 'chefen' på Old Corner.



Jag visade mina favoritplagg för tillfället med hänvisning till blogg och skrev om alkoholnormer.





På instagram heter jag sisterdisco.






February through my instagram account, sisterdisco. Try the Google translator in the sidemenu!