Q&A; Photography;

Hörrni! Jag fick lite frågor under det här inlägget om hur jag redigerar bilder och vad jag brukar ha för inställningar i kameran. Jag hade tänkt att göra inlägg om det snart men jag tänker att vi även kör en frågestund ifall det är fler som undrar saker. Så ställ massa frågor nedan, vad ni vill som har med foto att göra, så betar jag av det så småningom. Allt från tekniker, utrustning, mitt tänk till fetaste fotomoment eller sämsta osv. Anything, bara det hör till ämnet.

Puss!







Guys! I got some questions under this post about how I edit my photos and about my camera settings. I was going to fix an post about it soon but I got an idea to having a Q&A in case there are more people who are having questions. So ask lots of questions below, what you want about photographing, and I will answer soon. From techniques, equipment, my thinking, my greatest photo moment or worst and so on. Anything, just stick to the subject.

Kiss!
 
#1 - Daniella 🌙

Hur blir man mer okej över att ens foton är oskarpa och suddiga ibland? Jag får ångest när jag ser att vissa av mina foton är suddiga/ur fokus, men du verkar ju inte ha problem med att publicera sådana, hur släpper man liksom perfektionisten i sig när det gäller sånt? X

#2 - Jennifer Palmblad

Hej hej.
Jag skulle tycka det var intressant att få veta vad det var för utrustning du köpte när du blev intresserad av att börja satsa på fotograferandet. Och gärna även var du tycker det är viktigt att kanske lägga en extra slant och vad som inte är lika prioriterat.
Och dina bästa hemliga tips såklart!
Puss

#3 - lovisa

hur hittade du självförtroendet att våga satsa på fotograferandet? det finns ju tusentals bloggare som fotograferar magiskt, hur tänkte du när du kände att du stack ut?

skulle dessutom gärna se din kamera-/utrustningssamling plus kanske ett inlägg om hur du redigerar dina bilder, före- och efterpics liksom.

pöss!