Stuck in a second;
Hallåja. Fasen vad helgen tog lite kål på mig. Jag deltog i en temahelg om fysisk tillgänglighet här i Göteborg som anordnades av Unga Rörelsehindrade (som jag är medlem i) med föreläsningar och workshops. Det var sjukt fett men det var lite väl efter 9h i lördags att bokstavligen slänga i sig mat och sedan fota releasefest i 4h för att sedan sova ca 5h innan sista dagen på temahelgen. När det var slut väntade jag på besked om videoinspelning medan jag snarkade på en kompis soffa för att senare på kvällen ha ett jobbigt samtal som gjorde mig ledsen. Och så dygnsjobb i förgår. Skulle haft samarbetsmöte med en kompis och modist igår men fick skjuta på det för kändes som att det var feber på gång. Somnade i 5h i soffan och mådde sedan bättre. Herregud. Visst har jag mycket med fotandet och annat om veckorna men är ganska utspritt och är inte så farligt om en jämför med andra frilansare, men denna helgen. Intensiv ja.

Remind-to-self: försök att inte klämma in femtioelva saker bara för att det finns timmar över på klockan. You need sleep ok? Okej, slutgnällt. Apropå Wildhart i förra inlägget så har jag lyssnat på denna låten nedan på repeat (inte bara för att det är den enda de har på Spotify) och nu sett musikvideon. Och den är definitivt en av de snyggaste videos jag har sett. Kolla bah:



 
 
När jag mailade bilderna på dem från releasefesten så passade jag på att slänga iväg en önskan om samarbete i framtiden med t.ex. bandbilder och annat. Hoppas hoppas för de är så grymma och coola.


 



I'm sorry but I've been so so tired after last weekend which was very intense. But above is the musicvideo by Wildhart (that was supporting Bellaroush at the releaseparty) with the song 'Stuck in a second'. And it's really one of the most awesome videos I've seen.
#1 - lovisa

ta hand om dig! <3 även roliga saker kan vara stressande och bli för mycket.