Transpersoner och samkönade par som ska gifta/förlova sig?
 
 
 


I sommar kommer jag fota 1 bröllop (kanske 2) och jag är så himla pepp på det! Jag vill hinta om detta för det vore sjukt kul om jag fick äran att göra det för fler (eller förlovningsbilder som bilderna i detta inlägg). Speciellt vill jag göra en shoutout till transpersoner och samkönade par! Känner ni några som planerar att förlova/gifta sig -tipsa gärna om mig! Jag vill dra i allt jag kan för att vika av från normen och experimentera mer än att 'bara' fota icke-cis-par. T.ex. hur en framställer individer och inte klassiskt normkönat. Men självklart fotar jag ALLA par so don't hesitate lixx. Kan lova att jag är öppen för annorlunda men personligt oavsett identitet och läggning.
 
Adress till min onlineportfolio är: http://madeleinemartinsson.4ormat.com
Och min mail är:
 
 
Puss!
 


Ps. Kass kvalité pga bloggportalen hehe.