Veganbrunch @ Fängelset;
Tidigare idag fotade och filmade jag en veganbrunch på Fängelset i Kålltorp som gjordes och anordnades av nya restaurangen Vegan Kök & Bar. En i crewet är den som har Vegania.net, ni vet min bibel. Så när jag fick nys om detta så bah mmokay this will be heaven. Filmen kommer vara som en kickstartkampanj för dem sedan! Men som sagt fotade jag också och såhär såg det ut.
Ps var helst inte hungriga när ni kollar det här hehe.


Eh japp, två bord med mat. Allt från müssli till seitankorv, pålägg och saker i ugn. Jag kan intyga att det var FUCKIN' AMAZE.

Det var fullbokat sedan ett litet tag tillbaka och trots avhopp så ersattes platser med reserver. Hårt tryck alltså så det kom mycket folk! Göteborg <3


Det såldes bl.a. pålägg, bakverk och böcker.




Det blev så himla bra och folk var mer än nöjda! Jag ville nästan gråta när jag åt alltså. Hoppashoppas de hittar en bra lokal snart så en kan bli stammis! Ni måste ju hålla koll på deras Facebook här för updates. Nu ska jag äta matlådan jag fick med mig hem :)))






I shot at a vegan brunch today for the new restaurang Vegan Kök & Bar (Vegan Kitchen & Bar).
#1 - kaneli

Åhh blev ju megahungrig nu :D

#2 - elise

så himla mycket gott!

#3 - Robex Lundgren

mums