Gothenburg Basketball Festival, Final day;

Canon EOS 6D + Canon 70-200/2,8.



Igår fotade jag för andra och sista gången på Göteborgs Basketfestival åt Sportway och idag har jag sovit kanske 70% av dygnet. SÅ trött i armar men är sjukt nöjd över att jag hade bokat in massagetid igår efter jag fotat klart. Denna grushög till rygg behövde det och axlarna med. Ibland är jag smart alltså. Lite synd att det är slut för det var en sjukt rolig utmaning men teleobjektiv ovanför axlarna så länge var en pärs. Nåväl, Sportway är nöjda och ska höra av sig om när de vet kommande events i Göteborg. Men det ska inte bli någon *sportfotograf* av mig hörrni, no worries haha. Bara schysst att göra något annorlunda och få betalt samtidigt. Har lärt mig oerhört mycket om mig själv som fotograf denna helgen faktiskt!

Det finns fler bilder här!





Shot the last day of Gothenburg Basketball Festival yesterday for Sportway. Though I don't gonna be a *sport photographer* I've learned a lot about myself as a photographer this weekend. My arms are sour but I've had such a great time! There's more photos here!
#1 - joré

Fina bilder, tycker verkligen de förmedlar känslan! Lite synd att mitt lag inte kunde åka iår, hade varit kul att få se dig IRL (iofs kommer vi aldrig till finalen men ändå, haha).

Svar: Tack så mycket! Åh ja det var ju synd, men det kommer väl fler chanser tänker jag!
Sister Disco