New haircolour;
Två första bilderna från Pinterest.


Okej jag är SÅ trött på mitt bruna hår som är i femtioelva nyanser just nu och jag känner att jag bara vill göra något annat. Men jag har funderat framochtillbaka att jag helt ärligt är helt matt. Hade velat testa blont med blekta bryn men vet inte hur jag skulle passa i det, hade velat ha ombre-grått men kommer vara jobbigt att uppehålla, hade velat ta tillbaka mitt röda som är gammal favorit men svårmatchat med smink (lol).
Alltså plz kan ni bara hjälpa mig lite och säga vad ni tycker? Kanske blir lite klokare och det vore ju tacksamt och en lättnad. Tack på förhand.


#1 - lovisa

jag röstar för det alternativet som är mest yolo! kanske grått då? eller ögonbrynsgrejen med det blonda. något du inte haft innan!

#2 - Anonym

Kritvitt tror jag skulle bli så snyggt på dig! Annars är grått/silver så snyggt också och något som skulle passa den klädstil du har nu. Enda nackdelen med de färgerna är ju att de kräver sådant himla underhåll och sliter på håret men vill man vara fin så... :) m v h sönderblekt för ett år sedan. :D

#3 - Anonym

Inte rött tycker jag! Både blont och grått är helt himmelskt så varför inte ljusgrått med blekta bryn vetja? Hur som borde du verkligen testa båda alternativen! Tror det skulle passa dig jättebra.