24 hours in 8 pics;
I helgen var inga mindre än mina föräldrar i Göteborg, tjoho! De kom fram i fredags kväll när jag var upptagen med HYMN men vi hade ett dygn från lördagen i alla fall.


Jag hade svårt att somna natt till i lördags så var lite segstartad. Efter några timmar åkte sminket och jag iväg. På  läpparna: Soft Matte Lip Cream i 'Transylvania' från NYX.

Jag mötte dem hos syster och så åkte vi fyra till Borås, då hon skulle delta på en välgörenhetsgala för Läkare utan gränser i Immanuelskyrkan.

Jag hade letat upp ett café där jag och föräldrarna kunde hänga lite medan syster repade. Nämligen Café Divine Sandgärdsgatan 21. Jag tog en sallad och bryggkaffe med sojamjölk medan de gick loss på desserter.

Titta vilken söt mamma!!!!!!!!

Väldigt mysigt och *hemtrevligt* café och väldigt mysig stund med mina bästa vänner. Som jag hade saknat dem.

Sedan var det dags för galan och här är den afrikanska sånggruppen min syster (näst längst till vänster) sjunger i. Fina. Annat på programmet var mer liveakter, stand up, brandtal och en jäkla BARNKÖR (syrisk) som fick oss att börja grina. Dansant, fin och rolig kväll som gav LUG lite över 12000 kr. Hurra!

Sedan igår hade vi en väldigt lugn morgon med frukost och prat i systers kök innan det var dags för föräldrarna att köra tillbaka hem till Karlskrona.



Mycket bra och mysigt dygn med några av mina bästa!





This weekend I had lovely 24 hours with my sister and my parents who was in town.
#1 - Hanna

Nu har du fotat min syster och faster också! ;)

Svar: Goal in life! Haha.
Sister Disco