HYMN + FLUiD issue #1;

Nu ni har jag två svinroliga saker att berätta! För det första plåtade jag Dungen på Storan i fredags för HYMN, som är en del av Rockfoto. Har velat plåta för det magasinet ett bra tag och nu äntligen! Recension av konserten av Jonatan Martinson finns här och *alla* mina bilder finns här!



Sedan en annan grej, kanske lite större....
(kass kvalité pga printscreen då jag är för ivrig för att vänta på att få filen haha)



FÖRSTA NUMRET AV FLUID MAGAZINE ÄR UTE!!!!!!!! Alltså. Är svårt att beskriva i ord hur jag känner just nu. Jag är så sjukt sjukt sjukt jäkla stolt över mig och alla i crewet för numret blev ju SMASHING! Shit vad grymma vi är lix! Och Rebecca Zetterlund som är grafisk designer. Such queen. Okej får avrunda nu för kan hålla på i en evighet. Numret finns på hemsidan och glöm inte att följa FLUiD både på instagram (@wearefluid) samt Facebook! Dessutom kommer jag såklart lägga upp alla bilder från plåtningarna jag hade (och intervjun kanske) här på bloggen när ni minst anar det!






Two amazing things: I shot Dungen for the magazine HYMN last Friday which was so much fun. Check out the concert review here (in Swedish though) and *all* my photos here! And today the first issue of FLUiD Magazine (I'm in the crew) came out!! I'm so fuckin' proud of myself and the rest of the crew because it's such a fantastic issue! Check it out at the hompeage and don't forget to follow FLUiD on both instagram (@wearefluid) and Facebook! And I will publish all of my photos here on the blog eventually!