Update;
 
Äntligen är jag nästintill frisk! Och det var en himla tur för denna vecka och nästa har jag en fotopraktikant! Trodde aldrig jag skulle skriva den meningen haha, men det kommer bli SÅ kul. Hen pluggar på Fridhems folkhögskola och ska följa med mig på lite grejer. Olägligt nog hade jag från början ingenting inplanerat dessa veckor, men jag har skapat lite upptåg hen får följa med på. En lokalplåtning, porträtt och så ska jag försöka fixa en konsert. Mest kommer vi nog sitta på caféer och prata en massa och beröra vissa ämnen, kolla dokumentärer, gå in på tekniska saker och ge mina allra bästa tips. Nyttigt med teori också ändå!
 
Bra början på min lilla nystart efter ha vilat efter mycket jobb samt två dåliga veckor med lite kasst psykiskt mående och sjukdom. Det började väl redan i söndags egentligen när jag fick besked att jag kan få vara med i Rockfoto-gänget i Göteborg på riktigt om jag vill. Har ju gjort några testplåtningar som ni vet men nu är jag alltså godkänd hehe. Det betyder SÅ mycket för mig, på väldigt många sätt! Så på torsdag ska jag träffa bildredaktören för västra regionen och gå igenom lite saker. Iom detta ska vi försöka fixa lite större konserter åt mig vilket känns wowowow! Att vara fotograf för Rockfoto är inte bara en personlig dröm utan öppnar upp för många möjligheter om en kämpar, vilket jag helt klart kommer göra!
 
Vad händer annars med fotandet då? Den 15 november släpps äntligen FLUiD's första issue där jag har bidragit med 3 grejer. Givetvis ska jag visa er så småningom! Jag finular även på idéer för plåtningar till nästa nummer, har idéer för egna projekt som innefattar en och annan offentlig person (om det går som jag vill) och inte.
Nu när jag har haft några veckors paus så har jag faktiskt varit livrädd att inspirationen ska ha försvunnit. Men så fort nu när jag mår bättre så börjar kugghjulen rulla igen ungefär som förut. Daym, så himla skönt!
 
 
 
Ja det var lite updates om vad som händer just nu med fotandet! Hoppas er vecka har börjat bra! Puss.