Gebege-festen;
Här kommer äntligen lite bilder från utflyttningsfesten med Göteborgs-tema som två kompisar hade förra lördagen! De ska ju flytta från stan så varför inte ha det bästa temat liksom.


Värdparet var utklädda till personen i mitten (med eminenta namnet Håkan dessutom). Förvirringen när de öppnade dörren och den tredje personen kom gåendes i korridoren samtidigt haha.

En kompis hade gjort massa sådana här små skyltar. Bäst.

Gulliga utflyttaren svirade om lite pga varmt med mycket folk i liten lägenhet.

Jag var gråtande popfan på konsert och kompisen bredvid var Håkan-fan (som hade gjort skyltarna). Vi hade faktiskt inte ringt varandra innan haha så det var kul när jag plingade på hos henne först när jag skulle låna glitter.

Antagligen allsång till Broder Daniel.



Alltså, sådan himla himla bra hemmafest. Bäst på länge. Vi sjöng allsång i tid och otid, hade quiz, körde shotlekar, analyserade gamla musikvideos och dansade en hel del. Att åka hem vid 02 kändes precis lagom efter denna kväll. Nästa helg hjälper jag till med bilpackande, sedan ses vi nog inte förrän om alltför länge ändå. Bästa paret varav den ena har varit en av mina närmaste de senaste fyra åren. Kommer bli saknade, men inte försvunna såklart.





A party last weekend with Gothenburg theme for two friends who's moving from the city very soon. Such an awesome party.
#1 - chrissy

alltså huuuur kul tema!? älskar din utklädnad för övrigt!

Svar: Bäst-temat! Haha tack!
Sister Disco

#2 - lovisa

åååhh så HIMMELENS fint!