Latest pins;

 
 
Är inne på min andra feberdag i sängen nu vilket är sådan sjukt dålig timing att jag inte vet vad. Skulle i helgen käka ute, hjälpa min kompis som ska flytta till Växjö att packa in i bilen, plåta öppningsfest för en kompis nya skräddar- och designateljé Haukland & Gautam samt plåta fuckin' Alice in Videoland på Sticky Fingers. Ja ni hör ju, sämst, men sådant som händer. Är tack och lov inte sjuk så ofta nuförtiden jämfört med när jag jobbade på en paketterminal och var det varje månad (överdriver ej) så ska kanske inte gnälla så mycket. Men ni får hemskt gärna komma med tips på filmer, serier och podcasts som jag kan fördriva tiden med. Puss!


Bilderna ovan är sådant som jag pinnat på Pinterest den senaste tiden. Ni hittar mitt konto här (som har 31,5 tusen följare wtf)!





Things I've pinned at Pinterest lately. Here's my account!