CANT HOLD THEM DOWN! / Saga Becker + Nour El-Refai;
Canon EOS 6D + Canon 70-200/2,8.



ÄNTLIGEN kan jag visa er bilderna från denna plåtning! I slutet av augusti plåtade jag alltså Saga Becker och Nour El-Refai i Hägersten i Stockholm! Jag kontaktade dem för detta apropå att de är två väldigt coola personer och förebilder för många för att de vågar stå upp för sig själva och andra människor. Så ville ha en käftsmälls-plåtning med dem och titta vad bossiga?! Jag är sjukt nöjd! Vad tycker ni?


Andra som var med i teamet:
Makeup + styling: Alice Lönnblad
Fotoassistent: Stephany Franky
Och tack till Beyond Retro, A World Beneath och Suzywan!





In late August I had a photoshoot with these two Swedish awesome (and pretty famous) people. It turned out exactly how I wanted -like a punch in the face!

Others in the team:
Make up + styling: Alice Lönnblad
Photo assistant: Stephany Franky
And thanks to Beyond Retro, A World Beneath & Suzywan!
#1 - Hanna Westman

Riktigt tuffa bilder, bra jobbat ^^

#2 - Robex Lundgren

fint

#3 - lovisa

satan så grym du är! att ha fotat de där två är ju så sjukt mycket queen så det finns inte. AAAHH blir typ helt till mig :D <3 :*

Svar: Men TACK! Haha ja det var jäkligt roligt att både planera, plåta och redigera! De var väldigt mycket queens framför kameran alltså. Haha PUSS!!!
Sister Disco