Grayscale, cat and lesbians;
 



Lite från min lägenhet som jag tog igår. Om ni undrar så nej, det är inte roligare än såhär hemma hos mig just nu haha. Har liksom 0 växter och 0 saker på väggarna förutom affischen ovan jag satt upp med avknipsade säkerhetsnålar. Flyttade in i min tvåa (från etta) i april men ser ut som jag flyttade in för en månad sedan. Ska verkligen försöka prioritera mitt hem snart. Och då får ni se mer såklart.





Some snapshots of my apartment that I took yesterday. If you're wondering, no, it isn't more fun than this right now haha. I have like 0 plants and 0 things on the walls except the poster above, that I put up with safety pins. Moved into my apartment in April but looks like I moved in a month ago. I really should try to prioritize my home soon. And then you will see more of course.


#1 - Sandra

Tycker inte det ser ett dugg o-roligt ut utan tänkte direkt att det var superhärliga bilder i det här inlägget. Snyggt!

Svar: Haha fint att höra ändå! Tack Sandra :*
Sister Disco