Back;

Idag är min sista dag med sjukskrivning men jag bestämde att den var igår, så idag har jag börjat jobba igen. Har jobbat hela dagen med en liten film till en idrottsförening. Bilderna ovan är tagna med min mobil, för det är typ det enda jag orkar behärska de här två veckorna, och föreställer lite av vad jag haft för mig. Alltså 90% legat hemma med smoothies, youtube, filmer, katten, lekt med nytt smink och ändå orkat göra god mat. Även träffat en vän på tacosmiddag med Disneyfilmer och i helgen hade jag och en kompis fest med Eva & Adam-tema. Tog ett par bilder som kanske dyker upp här så småningom!

Sedan ungefär mitten av förra veckan har jag varit taggad på att börja jobba igen. Har ägnat mig åt 0% jobb vilket innebär att jag enbart svarat på brådskande frågor som gäller fotojobbet och kollat i kalendern endast 1(!) gång under de här veckorna. Ändå jäkligt bra gjort för att vara jag. Veckorna har gjort mig gott, ett nödvändigt break ifrån allt för att kunna bygga upp en bättre grund. Är såklart lite rädd att jag ska gå lite väl all in nu i början, men jag är ju medveten om mina problem så det ska gå bra. På onsdag ringer en person som jobbar med stresshantering på ett rehabcenter och ska dubbelkolla med min läkare om hur det gick med remissen till psykolog. Är oerhört pepp på att börja använda dessa verktyg och strukturera.


Resten av april och fram till mitten av maj kommer bli mycket. Men det kommer gå varsamt, jag bara vet det. För det måste det.
Vi hörs snart igen! Puss.