Karlskrona, day 9;
Här kommer näst sista dagen i Karlskrona, nämligen 1 juli:


Mamma gjorde en sådan himla god tofugryta till middag. Bästa mamman till veganbarn alltså som lär sig nya saker hela tiden och kommer ihåg märken <3 Menar i allmänhet, inte med tofu hehe.


Jag hade inte fått nog med farmortid så jag och pappa åkte hem till henne och hjälpte henne med lite saker. Jag fick bästa uppgiften -plocka jordgubbar.

Det var några väldigt fina timmar i hennes magiska trädgård.

Jag fick badfeelings som vanligt och fick med mig mamma så vi körde genom mysigaste skogen.

Vi badade i Färskesjön, som är min bästa insjö. Här springer mamma med termometer <3<3

Långgrunt med sandbotten. Så jäkla bäst.

Inget slår kvällsdopp alltså och ha lite egentid med mamma. När vi kom hem igen åt vi glass med jordgubbar och det var ungefär den dagen!




Karlskrona, dag 8.
Karlskrona, dag 7.
→ Karlskrona, dag 6.
→ Karlskrona, dag 4.
→ Karlskrona, dag 3.
→ Karlskrona, dag 2.
→ Karlskrona, dag 1.



 My 9th day in my hometown Karlskrona, July 1. Just some hours in my grandmothers magical garden and a swim in the sea in the evening.
Karlskrona, day 8.
Karlskrona, day 7.
→ Karlskrona, day 6.
→ Karlskrona, day 4.
→ Karlskrona, day 3.
→ Karlskrona, day 2.
→ Karlskrona, day 1.
#1 - Linnea Aurora

Men åh, fin dag! (+ långgrunt är det bästa som finns!!)