→ Stockholm;



Hörrni! Nu, i skrivande stund, är jag ÄNTLIGEN påväg till älskade älskade Stockholm. Som jag har längtat och väntat på detta alltså! Jag stannar sju dagar och ska ägna mig åt häng med vänner, plåta Popagandafestivalen, massa strosande och mat mat mat. Annat kul är att 1) Min kusin som bott i Tyskland en herrans massa år och pluggat på annan plats i Sverige i ett par år har flyttat hit nu för studier så vi ska ses. 2) Min bror är här denna veckan och 3) Mina föräldrar kommer upp i helgen från Karlskrona ett par dagar. Kan inte tänka mig annat än att denna vecka kommer bli perfekt!

Jag har tidsinställt ett fåtal inlägg här och ska försöka knåpa ihop några till så det inte ekar helt tomt. Hoppas vi ses i Stockholm om ni är där!





And now I'm FINALLY on my way to Stockholm for seven days! I've been waiting for this a while. I'm gonna hang out with friends, shoot the Popaganda Festival, just stroll around and eat tons of food. And I'm also gonna meet my cousin who's moved here and my brother and parents who's also gonna be here. I'm sure this week will be nothing but perfect! I've wrote some posts for you and gonna put together some more so it won't be completely quiet here.