Manifestation + tacos;
I lördags var jag på och fotade alltså manifestation i Göteborg, en av 23 i Sverige, som handlade om att rädda LSS som jag skrev om här. Blev helt varm i hjärtat när jag gick från spårvagnen i isande kyla och såg allt folk. Uppskattningsvis 500-600 personer, tänk va?! <3 Fler bilder finns här!


När allt sedan var nedpackat gick jag och denna kompis till Tacos & TequilaTredje Långgatan där jag bjöd henne på en alldeles försenad födelsedagsmiddag.

Blir såhär vänskapskärleksfnittrig av henne :)))

Och jösses vilken mat! Vi tog två tacos var plus att jag inte kunde motstå sweet fries som vanligt. De hade tyvärr inte sojafärs (längre?) men friterad blomkål var tamigtusan himmelskt!

Fruktansvärt fin och mysig lokal också. Kan verkligen tipsa om detta ställe och Caroline skulle säkert vilja hälsa att deras Margaritas är drömmiga!



Viktig dag med ett perfekt fint häng efteråt innan vi åkte hem på varsitt håll och jag låg resten av kvällen under täcket förutom ena handen som var i en godispåse. Bra lördag!






Last Saturday I first shot a manifestation about personal assistance rights and then had tacos and beers with a close friend. Such a perfect day!