I think you were my best friend, gentle, do not apprehend, I know it hasn't been a dream, but if you pardon, I will mend;


Jag vet inte hur intressant detta är för andra men det är ändå det som gör mig absolut gladast just nu och kan inte låta bli att skriva om det överallt. Min bästa vän flyttar tillbaka till Göteborg från Manchester i slutet av mars. Och jag har gråtit tre gånger pga det sedan jag fick veta. Det är absolut svintråkigt att det inte riktigt funkade där borta med kass lön och deppigt samhällsklimat trots superfin stad, men han längtar även hem till gebege. Och jag är nog gladast efter honom. Sådan sjuk tanke att vi om lite mer än en månad kommer befinna oss i samma stad. Min klippa och bästa person som jag inte sett sedan jag besökte honom i september. Jävlar vad jag längtar.
 
 
 
 
My best friend are moving back home to Gothenburg from Manchester in the end of March and I almost starts to cry everytime I think about it. I'm the happiest person in the whole world.
#1 - Lili

Vilka snygga bilder!

Svar: Tack!
Sister Disco