Friday list;

Glad fredag! Ville kika in med mer *personligt* inlägg och hoppas att ni har haft en bra vecka och att ni kommer få en fin helg, oavsett vad ni ska göra. Själv ska jag idag fixa med lite saker inför shoots samt tvätta om jag orkar hehe, jobba heldygn imorgon och på söndag träffar en kompis från Malmö som är i stan. Det blir fint.


Här kommer en lista jag lånat av Sandra!


What day is today?
Fredag ju!
 
What are your plans for tonight?
Som sagt, tvätta om jag orkar men annars äta godis och kolla på Pretty Little Liars som vanligt. Kollar på det exakt varje vaken minut när jag är hemma. Det är som en mörkare version av Gossip Girl där ett gäng powerbabes och bästa vänner försöka lösa mordet på sin kompis samtidigt som de får creepy sms från en okänd avsändare. Ett tips, men inte om ni inte har tid pga beroendeframkallande..
 
Two good expressions:
Jag tror jag säger What the fuck och Sorry not sorry väldigt ofta.
 
If you could have a perfect day, what would it look like?
Då skulle jag gå på Lesbisk Frukost här i Göteborg med ett knippe bra personer för att sedan ha en svincool plåtning med svincool person. Efter det gå på långpromenad i Slottsskogen ensam med musik i öronen för att sedan åka hem till någon av mina närmaste för att göra oss i ordning ihop och lyssna på musik med enbart icke-män. Och avsluta kvällen med middag på veganska Blackbird och dansa oss svettiga på queerklubb. Gud, vill ha allt detta snarast.
 
What makes you happy to hear people say about you?
Att jag är snäll, rolig och medveten.
 
Who do you miss?
Sebastian, min bästa vän som bor i Manchester ni vet.
 
Something good to have?
Snus(..), katt, pasta, kaffe och vänner som finns där.
 
What do you think is funny?
 
What do you look like when you’ve just woken up?
What was your last entry in the Notes app?
Antagligen 'kikärtor' när jag gick runt på Hemköp tidigare.
 
What are you reading?
Erm. Undertexterna till Pretty Little Liars på Netflix? Hehe.





Happy Friday! I hope you had a great week and wish you a wonderful weekend! Here's a list I borrowed from Sandra. Try the Google translator!